Mød vores influencers

Vores eksklusive netværk er en unik sammensætning af macro-influencers (+50K følgere) og mega-influencers (+100K følgere).

Vores danske influenter er kendisser, der typisk har gjort sig bemærket som TV-personligheder.  De har derfor på hver sin måde vundet danskernes hjerter og derigennem fået opbygget en kæmpe fanskare, som trofast følger dem på de sociale medier.

Vores unikke sammensætning af stærke personligheder er derfor effektive, som Instagram influencers - Eller social media influencers, når brands skal markedsføre deres produkter til den ønskede målgruppe. Tilsammen udkommer deres content ud til +2 mio. trofaste følgere.

En influencer er en indflydelsesrig person med mange følgere på de sociale medier, som fx Instagram eller YouTube. De poster videoer, billeder og stories til deres mange følgere, som trofast følger disse influencers. Det kan være på baggrund af deres stærke personligheder, deres fælles interesser eller passion for fx fitness. Igennem de sociale medier, kan influencers nå ud til sine mange tusinde følgere med sit content. Følgerne er loyale samt højt engageret og målgruppen oplever derfor at det content der deles, er autentisk og interessant – Selv når der annonceres for et brand opleves det som troværdigt.


BOOST OMSÆTNINGEN MED INFLUENCER MARKETING!


ENGAGEMENT

På de sociale medier handler det om, at have en høj engangment fra følgerne - Eller det der hedder en høj engagement rate.

Engagement rate er den procentdel af folk, der har set en post og efterfølgende har lavet en interaktion, som fx en kommentar eller et like. Sagt med andre  ord: Jo større engagement, jo større en effekt har en kampagne.

Man udregner engagement således: Antal interaktioner (Fx likes, kommentar og swip ups), divideret med antal følgere og ganget med 100.

De fleste eksperter er enige om, at en god engagement rate ligger på 1-5% . Vores influenter har en gns. engagement rate på +7%.

iphone i hånd, der viser engagement fra influencers